Functionele Inkoop Training II (vervolg)

In deze vervolgopleiding van FIT level 1, gaan we dieper in op de verkregen vaardigheden en leren we je nieuwe methoden om je omzet blijvend te verhogen.

Wat ga je bereiken na de opleiding?

Tijdens deze advanced sales training voor makelaars bouwen we verder op de gekende principes vanuit de FIT level I. Onder het motto dat je niet kan leren wat je nog niet kent, zetten we in op verdieping van de bestaande verkooptechnieken die je geleerd hebt tijdens de FIT level I. Dat wil zeggen dat we jou in deze level II niet overladen met modellen en structuren zoals CAPAC (Contact – Analyse – Presentatie – Argumentatie – Closing) en LAHOP (Luisteren – Analyseren – Herformuleren – Oplossing aanbieden) maar net vertragen op HOE jij deze zaken in praktijk hebt omgezet en welke resultaten jij daar momenteel mee boekt. Welke zaken werken er voor jou reeds goed en welke minder goed? Waarom werken er bestaande en succesvolle principes nog niet bij jou? Welk verhaal heb jij intern gecreëerd waardoor het nog niet werkt zoals jij het zou willen.

Hoe gaat het traject in zijn werk?

Deelname FIT – level 1 afgerond

Je hebt reeds met succes aan de FIT Level 1 deelgenomen en je beheerst de basis van inkopen.

Inschrijven

Je drukt het inschrijvingsformulier af en stuurt het vervolledigd terug naar info@rea.be.
Zo verzeker je snel en  eenvoudig je plaats in de FIT level 2 -training .

Inschrijving kmo-portefeuille

We zijn erkend opleidingsverstrekker voor de Vlaamse overheid waardoor je tot 30% subsidie krijgt op onze opleidingen.

De FIT modules

De FIT level 2 opleiding is opgebouwd uit 2 modules.

  1. Leads genereren: zorg voor voldoende leads
  2. Leads contacteren: zorg voor voldoende afspraken
  3. Gesprekken doen: sluit je gesprekken succesvol af
  4. Organisatie & opvolging: mis geen kansen meer en verhoog je kwaliteit


Er zijn als professioneel vastgoedmakelaar maar vier activiteiten waar je 80% van je tijd dient op te focussen om succesvol te zijn. Dat wil zeggen dat je niet verder moet zoeken WAT je moet doen, maar je jezelf wel verder dient te ontwikkelen naar HOE je dit precies doet. Je optimaliseert je aanpak en verhoogt je conversieratio’s.

  1. Extraverte en resultaatgerichte klanten: snelle beslissers met meer focus op het resultaat
  2. Extraverte en mensgerichte klanten: snelle beslissers met meer focus op de mens
  3. Introverte en taakgerichte klanten: trage beslissers met meer focus op de taak
  4. Introverte en gevoelsmatige klanten: trage beslissers met meer focus op het gevoel


Je leert tijdens deze module signalen oppikken om de psychologische voorkeuren van je klanten te herkennen door hun gedrag te observeren. Aanwijzingen uit lichaamstaal, spreekstijl, interacties en hun omgeving. Je leert om de juiste vragen te stellen en om op een gepaste manier te reageren op hun tegenwerpingen en bezwaren. Je versterkt je relatie met je klanten en prospecten door jouw stijl af te stemmen op die van hen. Je leert inspelen op hun besluitvorming waardoor je kan achterhalen wat er werkelijk speelt bij de klant.